Maksutavat

Hyväksymme suomalaisten pankkien verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (Visa/Mastercard). 

Jos tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet voi noutaa veloituksetta. 

Voit tehdä ostoksesi myös laskulla ja osamaksulla; Jousto, Collector.

Lasku/Osamaksu

Jousto Laskulla ja Osamaksulla

Jousto on verkkokaupan mukavin maksutapa, jota käyttää yli 4000 suomalaista verkkokauppaa.

Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 €) ja 

osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %).

Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Voit käyttää myös SmartPost -pakettiautomaatteja,

joita löytyy kattavasti kautta maan. Katso lähin pakettiautomaattisi www.smartpost.fi.  

Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi ja puhelinnumeroon, 

jonka olit ilmoittanut tilauksessa. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. 

Toimituskulut

Economy- ja SmartPost hinta/lähetys            Toimitus työpaikalle tai kotiin hinta/lähetys

max. 7 kg  Economy- ja SmartPost 8,90 € - Toimitus valitsemaasi noutopaikkaan 16,90 €

max. 10 kg Economy 19,90 € - Toimitus valitsemaasi noutopaikkaan 25,90 €

max. 20 Economy 23,90 € - Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.

max. 30 kg Economy 26,90 € - Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.           

max. - 50 kg Economy 29,90 € - Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.


Alle 7 kg:n paketin lähetyshinta EU:n sisällä on 25 €. Painavammat paketit hinnoitellaan erikseen.  

Alle 500 g kirjemaksu on 2,40 € ja yli 500 g:n maksu  4,80 €.   

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen ja EU-alueelle.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin neljän päivän aikana tilauksen saapumisesta. 

Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista erikseen sähköpostilla. 

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, 

mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä kahden päivän aikana.

Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. 

Pyrimme toimittamaan tilaukset täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja 

emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää,

voimme toimitta tilauksen osissa, josta ei aiheudu sinulle lisäkuluja.

Tuotteen palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja käyttämättömänä. 

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, jos tuote vastaa tilattua tuotetta.

Yksilöllisesti mitoitetuilla tuotteilla (helmalakanat, runkopatjanpäälliset, huppumalliset päiväpeitteet) ja 

asiakkaan omilla mitoilla valmistetuilla tuotteilla 

ei ole automaattista palautusoikeutta ellei kyseessä ole selkeästi tekijästä johtuva virhe. 

Jos tuotteessa on jokin käyttöä haittaava virhe palautetaan se korjattavaksi. 

Palautusoikeus ei koske virheellisestä tai normaalista käytöstä johtuvaa vikaa.

Jos asiakkaan mitoitukset muuttuvat hänen saatuaan tuotteen ja hän lähettää sen 

korjattavaksi vastaa hän tuotteen korjaus- ja postikuluista. 

Korjauskulut määritetään korjauksen laajuuden mukaan, pienin korjauskulu on 15€ + postikulut. 

Palautamme korjatun tuotteen asiakkaalle sen jälkeen, kun korjaus- ja postikulut ovat kirjautuneet tilillemme.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. 

Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta fullmoon@fullmoon.fi tai puhelimella numerosta 0400-738019

Vaihdamme viallisen tuotteen ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. 

Emme  korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Jos erikoismittainen, asiakkaan omilla mitoituksilla valmistettu tuote palautetaan perusteetta, 

veloitamme 50 % tuotteen hinnasta ja lisäämme toimituskulut 2 x 8,90 €.

Vioittuneen tuotteen palautus

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. 

Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. 

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksesta, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. 

Ole yhteydessä, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. 

Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus 

avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikisssa tilauksiin liittyvissä asioissa, ole yhteydessä

sähköpostitse fullmoon@fullmoon.fi ja puhelimitse 0400-738 019.