KÄYTTÖEHDOT

Verkkokauppa fullmoon.fi

Unbeatable Oy, Ly 2089851-6

Moisionkatu 6 15100 Lahti, puhelin +358 400 738019, sähköposti: fullmoon@fullmoon.fi , verkkokaupan osoite: www.fullmoon.fi

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin vomassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Voit käyttää myös SmartPost -pakettiautomaatteja, joita löytyy kattavasti kautta maan. Katso lähin pakettiautomaattisi www.smartpost.fi .Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi ja puhelinnumeroon, jonka olit ilmoittanut tilauksessa. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut Suomeen

Toimituskulut Economy- ja SmartPost lähetyksillä ovat 8,90 €/lähetys alle 7 kg:n paketti. Yli 7 kg:n paketin veloitus on 16,90 €/paketti.  Lähetys -toimitetaan työpaikalle tai kotiin- veloitus on 16,90 €/lähetys alle 7 kg:n paketti. Yli 7 kg:n toimituskulut ovat 25,90 €/paketti.

Toimituskulut EU:n alueelle

Alle 7 kg:n pakettimaksu EU:n sisällä maksaa 25,90 € /lähetys. Painavammat paketit hinnoitellaan erikseen.

Alle 400 g:n kirjemaksu on 2,90, ja yli 400 g:n kirjemaksu on 4,90 €.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen ja EU-alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset toimitetaan postiin seitsemän päivän aikana tilauksen saapumisesta. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan erikseen sähköpostilla. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu  ilmoitamme tästä kahden-kolmen päivän aikana. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa, josta ei aiheudu lisäkuluja asiakkaalle.

Tuotteen palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja käyttämättämänä. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, jos tuote vastaa tilattua tuotetta.

Yksilöllisesti mitoitetuilla tuotteilla (helmalakanat, runkopatjanpäälliset, huppumalliset päiväpeitteet) ja asiakkaan omilla mitoilla valmistetuilla tuotteilla ei ole automaattista palautsoikeutta ellei kyseessä ole selkeästi tekijästä johtuva virhe. tai normaalista käytöstä johtuvaa vikaa.

Jos asiakkaan alkuperäiset mitoitukset muuttuvat tuotteen saatuaan ja hän lähettää sen korjattavaksi vastaa hän tuotteen korjaus- ja postikuluista. Korjauskulut määritetään muutostöiden laajuuden mukaan erikseen (alin korjauskulu on 15 € + postikulut. Palautamme korjatun tuotteen asiakkaalle sen jälkeen, kun korjaus- ja postikulut ovat kirjautuneet tilillemme.

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle  maksutavalle.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta fullmoon@fullmoon.fi  tai puhelimella numerosta 0400-738019.  Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen, jos ei toisin ole kauppiaan kanssa sovittu. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Jos erikoismittainen, asiakkaan omilla mitoituksilla valmistamamme tuote palautetaan perusteetta, veloitamme 50 % tuotteen hinnasta ja lisäämme toimituskulut (2 x 8,90 €).

Vioittuneen tuotteen palautus

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksesta, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät helposti sähköpostilla osoitteesta fullmoon@fullmoon.fi  ja puhelimella numerosta 0400-738019.

Tilaaminen sähköpostilla fullmoon@fullmoon.fi

Sähköpostitilauksessa on mainittava tilaajan nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja postitusosoite. Tuote-erittely: tuotteen nimi, kangaslaatu, väri ja koko ja kpl-määrä. Saatuamme tilauksen lähetämme tilausvahvistuksen/laskun asiakkaan sähköpostiin. Toimitamme tuotteet, kun maksu on kirjautunut tilillemme. Sähköpostitilauksiin lisäämme 5 euron laskutuslisän.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Voit käyttää myös SmartPost -pakettiautomaatteja, joita löytyy kattavasti kautta maan. Katso lähin pakettiautomaattisi ww.smartpost.fi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi ja puhelinnumeroon, jonka olit ilmoittanut tilauksessa. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. 

Toimituskulut

Economy- ja SmartPost hinta/lähetys             Toimitus työpaikalle tai kotiin hinta/lähetys

max. 7 kg  Economy- ja SmartPost 8,90 €     Toimitus valitsemaasi noutopaikkaan 16,90 €

max. 10 kg Economy 19,90 €                         Toimitus valitsemaasi noutopaikkaan 25,90 €

max. 20 Economy 23,90 €                              Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.

max. 30 kg Economy 26,90 €                         Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.           

max. - 50 kg Economy 29,90 €                       Sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.

Alle 7 kg:n paketin lähetyshinta EU:n sisällä on 25 €. Painavammat paketit hinnoitellaan erikseen.  

Alle 500 g kirjemaksu on 2,40 € ja yli 500 g:n maksu  4,80 €.  

 Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen ja EU-alueelle.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin parin-kolmen viikon kuluessa tilauksen saapumisesta. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista erikseen sähköpostilla. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä sinulle mahdollisimman pian. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Pyrimme toimittamaan tilaukset täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, voimme toimitta tilauksen osissa, josta ei aiheudu sinulle lisäkuluja.

Tuotteen palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa postitse 7 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja käyttämättömänä. 

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, jos tuote vastaa tilattua tuotetta. Yksilöllisesti mitoitetuilla tuotteilla kuten helmalakanoilla, runkopatjanpäällisisillä, päiväpeitteillä ja 

asiakkaan omilla mitoilla valmistetuilla tuotteilla ei ole automaattista palautusoikeutta ellei kyseessä ole selkeästi tekijästä johtuva virhe. Jos tuotteessa on jokin käyttöä haittaava virhe palautetaan se korjattavaksi. Palautusoikeus ei koske virheellisestä tai normaalista käytöstä johtuvaa vikaa. Jos asiakkaan mitoitukset muuttuvat hänen saatuaan tuotteen ja hän lähettää sen korjattavaksi vastaa hän tuotteen korjaus- ja postikuluista. Korjauskulut määritetään korjauksen laajuuden mukaan, pienin korjauskulu on 25€ + postikulut. Palautamme korjatun tuotteen asiakkaalle sen jälkeen, kun korjaus- ja postikulut ovat kirjautuneet tilillemme.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla fullmoon@fullmoon.fi tai puhelimitse  0400-738019Vaihdamme viallisen tuotteen ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Emme  korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Jos erikoismittainen, asiakkaan omilla mitoituksilla valmistettu tuote palautetaan veloitamme 60 % tuotteen hinnasta. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja.    

Vioittuneen tuotteen palautus

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksesta, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ole yhteydessä, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa, ole yhteydessä fullmoon@fullmoon.fi tai 0400-738 019.

LEVOLLISIA UNIA LAATULAKANOISSA!